Verzenden & leveren

Vanaf het moment dat de bestelling bij ons is binnengekomen, duurt het ongeveer 3 tot 5 werkdagen voor wij uw bestelling aan onze verzendpartner overdragen. De ervaring leert ons dat de bezorging 1 tot 2 werkdagen in beslag neemt. Dit komt neer op een gemiddelde levertijd van ongeveer 5 tot 7 werkdagen.

De leveringstermijn kan langer duren door de Corona-crisis.

Zodra uw bestelling het distributiecentrum heeft verlaten, ontvangt u een uitgebreide verzendbevestiging per e-mail. Normaal gesproken heeft het postbedrijf 1 tot 2 werkdagen nodig om uw pakket te bezorgen.
Ontvangt u uw pakket niet binnen de reguliere levertijd, dan kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Buffalini om een onderzoek te starten naar uw levering.
Uw bestelling wordt voor de duur van het onderzoek uiteraard uit het aanmaningstraject genomen.
Klik hier om contact met ons op te nemen.

Verzendkosten

De levering is gratis voor elke bestelling vanaf € 75 of meer.
Voor elke bestelling van minder dan € 75 wordt een forfaitaire deelname gerekend van
€ 5,00 voor de behandelings- en verzendingskosten van uw pakje.

Retourzending

Als het product onbeschadigd is en in de originele verpakking zit, kan u het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren (de schoenen dienen ongedragen te zijn). Buffalini kan kosten in rekening brengen als u het product heeft gebruikt en dit gebruik verder reikt dat het vaststellen van de kenmerken en de werking van het product. Houd er rekening mee dat de geleverde artikelen alleen bedoeld zijn om te bekijken of ze u bevallen – zoals u dat ook in een winkel zou doen – en met het originele label en het retourbewijs dat in het pakket zit, teruggestuurd moeten worden.

Opgelet: de terugzendingskosten zijn ten laste van de klant.
U kan uw bestelling terugzenden naar:

The Buffalo Shoe
Lange Zoutstraat 10
9300 Aalst

Vul a.u.b. het retourformulier in dat met elke zending wordt meegestuurd, zodat wij uw retourzending zo snel mogelijk kunnen verwerken.
Vul a.u.b. ook het online retourformulier in: Klik hier en druk op verzenden.

Bewaar a.u.b. altijd het bewijs van afgifte tot u van ons een bevestiging hebt ontvangen dat uw retourzending is ontvangen. Op dit bewijs staan de datum en het bonnummer van uw retourzending.
Het kan maximaal 8-10 dagen duren voordat uw pakje ons logistieke centrum bereikt. Wij vragen u hiervoor een beetje geduld te hebben - de retouren worden na ontvangst zo snel mogelijk verwerkt en dan per e-mail bevestigd. Een eventueel hierdoor ontstaan tegoed wordt op uw rekening bijgeschreven. De details m.b.t. terugbetaling van een ontstaan tegoed kunt u nalezen bij de informatie over de betreffende betaalmethode onder de rubriek 'terugbetaling'.

Terugbetaling

Indien uw retour geldig is en voldoet aan de gestelde voorwaarden, ontvangt u de waarde van de geretourneerde producten binnen 14 werkdagen teruggestort op uw bankrekening.

Stuur ons bij schade aan het pakket of bij ontbrekende artikelen a.u.b. een gedetailleerde schadeclaim en duidelijke foto's van de verpakking, zoals u deze heeft ontvangen.

Stuur het document a.u.b. naar:

The Buffalo Shoe
Lange Zoutstraat 10
9300 Aalst

Of mail naar info@buffalini.be.
Of klik hier om contact met ons op te nemen.

Wanneer de postbode van bpost u niet thuis aantreft, laat hij een kaartje achter en probeert het later nog een keer.
Op uw verzoek kan hij het daarna nogmaals proberen. Neem hiervoor contact op met bpost.
Vervolgens wordt uw pakket afgegeven bij een postkantoor bij u in de buurt.
U kunt uw pakket binnen maximaal 14 dagen bij het postkantoor afhalen voordat het aan ons wordt teruggezonden.

Onze klantendienst is te bereiken via het volgende gegevens:

The Buffalo Shoe NV
Lange Zoutstraat 10
9300 Aalst
Tel: +32 (0)53 77 99 39

E-mail: info@buffalini.be

Onze klantendienst is bereikbaar tijdens de werkdagen (maandag-vrijdag) van 10u00-17u00.

Tevens kunt u onze klantendienst bereiken via de chatfunctie op onze website www.buffalini.be, van 10u00-17u00 of via het contactformulier.